Salesperson Navigator


Οι ικανότητες που διαθέτουν οι πωλητές αποτελούν ένα ισχυρό κεφάλαιο τόσο για να διαφοροποιούνται οι ίδιοι όσο και οι επιχειρήσεις τους έναντι των άλλων, ιδιαίτερα σε περιόδους έντονου ανταγωνισμού και αρνητικών οικονομικών συγκυριών. Μετρώντας αυτές τις ικανότητες, λαμβάνοντας υπόψη και την άποψη των πελατών με τους οποίους οι πωλητές έρχονται σε συνεχή επαφή, είμαστε σε θέση να έχουμε πολύτιμη πρωτογενή πληροφόρηση. Οι γνώμες και οι αντιλήψεις των πελατών σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των πωλητών από τους προϊσταμένους και τους συναδέλφους τους – από το ίδιο τμήμα ή/και από άλλα τμήματα που συνεργάζονται – βοηθάει προς την κατεύθυνση της αύξησης της αποτελεσματικότητας τους.

Το “Sales Navigator”  έρχεται να διαγνώσει και να καταγράψει την τωρινή κατάσταση σε σχέση με τις μελλοντικές ανάγκες εκπαίδευσης και ανάπτυξης των πωλητών της επιχείρησης. Απώτερος στόχος είναι να δώσει αξιόπιστη πληροφόρηση σχετικά με την εστίαση που θα πρέπει να έχει η εταιρία για την ανάπτυξη και ενίσχυση του κάθε πωλητή της, κάνοντας ορθολογικότερη χρήση των διαθέσιμων πόρων της και στοχεύοντας με ακρίβεια σε εκείνα τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης.

Το “Sales Navigator” είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο 360 μοιρών το οποίο μετράει τις συμπεριφορές και τις αντιλήψεις  των πωλητών με βάση τους δύο διακριτούς ρόλους που πρέπει να έχουν. Ο πρώτος ρόλος είναι αυτός του Σύμβουλου, όπου ο πωλητής καταγράφεται στο μυαλό των πελατών του ως ένας σημαντικός σύμμαχος που προσθέτει αξία κατά τη διαδικασία της πώλησης. Ο δεύτερος ρόλος είναι αυτός του Στρατηγικού Συνεργάτη όπου ο πωλητής φαίνεται να ενδιαφέρεται κυρίως για τη διασφάλιση των συμφερόντων της δικής του επιχείρησης, πραγματοποιώντας πιο επικερδής πωλήσεις. Ο πρώτος ρόλος δεν πρέπει να αναιρεί τον άλλο και αντιθέτως.

Το “Sales Navigator” καλύπτει 19 τομείς που σχετίζονται άμεσα με την πώληση. Κάθε ένας από αυτούς τους τομείς αναλύεται σε μια σειρά παραμέτρων που υπερβαίνει συνολικά τους 90, καταλήγοντας σε μια πλήρη «ακτινογραφία» του πωλητή.

To “Sales Navigator” έχει μεγάλο εύρος ευελιξίας. Οι εταιρίες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο εργαλείο, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλους τους τομείς  ή να επιλέξουν εκείνους που επιθυμούν. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξουν αν επιθυμούν να συμμετέχουν οι πελάτες των πωλητών στη μέτρηση ή  αν αυτό θα γίνει ανά περίπτωση.