Crisis management


Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και σε σας!

  • Μία φωτιά στις εγκαταστάσεις
  • Ένα εργατικό ατύχημα
  • Μία διαμάχη με το προσωπικό
  • Αντίκτυπο στη δημόσια υγεία από τα προϊόντα σας
  • Μία φυσική καταστροφή
  • Μία στρατηγική απόφαση της εταιρίας σας κλπ.

Και έτσι ξαφνικά οι κάμερες, τα μικρόφωνα και οι δημοσιογράφοι να βρεθούν στην πόρτα σας.

Τι κάνετε; Πώς θα δείξετε ότι η επιχείρηση σας είναι σοβαρή και υπεύθυνη; Πώς θα επικοινωνήσετε αυτό που συμφέρει εσάς και όχι ό,τι σκεφθούν ή θελήσουν τα ΜΜΕ; Πώς θα περιορίσετε τις αρνητικές συνέπειες; Πώς θα φανεί ότι ένας μη επαγγελματίας της επικοινωνίας – ο εκπρόσωπος σας – μπορεί να κινηθεί με άνεση και αποτελεσματικότητα, απέναντι στους επαγγελματίες της ενημέρωσης, και τα αμείλικτα ΜΜΕ;

Το σεμινάριο αυτό για πρώτη φορά στην Ελλάδα, δίνει τις απαντήσεις και προσφέρει ένα ολοκληρωμένο τρόπο συνεργασίας με τα ΜΜΕ σε περίπτωση κρίσης.

Απευθύνεται σε Διευθυντικά Στελέχη, Υπεύθυνους Δημόσιων Σχέσεων, Διευθυντές εργοστασίων και όσους εκπροσωπούν την εταιρία τους προς τα έξω.

ΟΦΕΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν:

  • Πώς να προετοιμάσουν ένα σχέδιο αντιμετώπισης των ΜΜΕ σε περίπτωση κρίσης
  • Πώς να χειριστούν τα δελτία τύπου αποτελεσματικά
  • Τι να πουν και πώς στην κάμερα, στο τηλέφωνο ή στο ραδιόφωνο.
  • Πώς να αντιμετωπίζουν τους δημοσιογράφους.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Δύο ημέρες.