HBDI


Το Herrmann Brain Dominance Instrument® είναι ένα επιστημονικό εργαλείο, προσδιορισμού του «στυλ σκέψης». Μετράει τις προτιμήσεις του ατόμου για τον τρόπο σκέψης (δεξί ή αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου) και αποτυπώνει το ατομικό και το ομαδικό νοογράφημα.

Βασίζεται στις έρευνες του Roger Sperry (βραβείο Νόμπελ Ιατρικής 1983), του Robert Ornstein, του Henry Mintzberg και κυρίως του Ned Herrmann ο οποίος έκανε τη σύνθεση όλων των προηγούμενων επιστημονικών εργασιών.

To μοντέλο του «Ολικού Μυαλού» βασίζεται στη φυσιολογία του ανθρώπινου εγκεφάλου και αποτελεί σύνθεση των επιστημονικών ανακαλύψεων των τελευταίων δεκαετιών. Η σημαντική ανακάλυψη του Ν. Herrmann ήταν ότι από τα τέσσερα στιλ σκέψης που έχουμε διαθέσιμα, έχουμε αναπτύξει μία προσωπική προτίμηση και χρησιμοποιούμε επιλεκτικά μερικά από αυτά τα στιλ. Αυτή η προτίμηση αποτυπώνεται στο νοογράφημα και ουσιαστικά προδιαγράφει ποιοι είμαστε, τι κάνουμε και πώς το κάνουμε.

Ο τρόπος σκέψης είναι η βασική παράμετρος που ασκεί βαθιά επίδραση στην ομαδική εργασία, τις καινοτομίες, την κατανόηση της αγοράς, τη μάθηση, την επικοινωνία, την πειθώ – ουσιαστικά κάθε θεμελιώδη μεταβλητή της απόδοσης. Η κατανόηση του στιλ σκέψης που εσείς τελικά προτιμάτε, σας βοηθάει να κατανοήσετε τον εαυτό σας και την διαφορετικότητα των άλλων, να αναπτυχθείτε σαν άνθρωπος και να συνεργαστείτε πιο αποτελεσματικά με τους συνεργάτες σας.

Το Herrmann Brain Dominance Instrument (HBDI), ένα μοναδικό, επιστημονικό, αξιόπιστο και ευρύτατα χρησιμοποιούμενο εργαλείο προσδιορισμού του «στυλ σκέψης», βοηθάει στην αποτύπωση και κατανόηση του τρόπου σκέψης και υποστηρίζει τους συμμετέχοντες στην πλήρη ανάπτυξη του δυναμικού τους. Σύμφωνα με το HARVARD BUSINESS REVIEW, το HBDI είναι ένα από τα δύο πιο αξιόπιστα εργαλεία αυτογνωσίας που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για αυτογνωσία και ατομική προσωπική ανάπτυξη όσο και επαγγελματικά για ανάπτυξη καριέρας.

Ένα δείγμα των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου παρουσιάζεται στο παράρτημα. Το προφίλ των νοητικών προτιμήσεων ονομάζεται ΝΟΟΓΡΑΦΗΜΑ.

Υπάρχει εκτός από το ατομικό και ομαδικό νοογράφημα για ομάδες ατόμων που συνεργάζονται.

Οι χρήσεις του είναι πάρα πολλές:

  • Γνώση του ατομικού νοογραφήματος, συμβολή στην αυτογνωσία, προσωπική ανάπτυξη
  • Βελτίωση ομάδων
  • Αξιολόγηση επιχειρησιακής κουλτούρας
  • Ανάπτυξη ομαδικής συνεργασίας
  • Ανάλυση επιχειρηματικών διεργασιών
  • Βελτίωση επικοινωνίας
  • Ανάπτυξη δημιουργικότητας και καινοτομιών
  • Ανάλυση επιχειρηματικής στρατηγικής
  • Ανάλυση ομαδικού νοογραφήματος για βελτίωση της σύνθεσης ομάδων έργου
  • Ανάλυση νοογραφήματος για δύο άτομα που συνεργάζονται ή ζουν μαζί
  • Βελτίωση εξυπηρέτησης του πελάτη
  • Επιλογή προσωπικού
  • Προσαρμογή σε θέσεις εργασίας
  • Σχεδιασμός καριέρας
  • κλπ

Get More – Return on Intelligence

The Brains Behind Your Organization’s Success

Δείγμα ερωτηματολογίου HBDI (ATOMIKO)

Δείγμα ερωτηματολογίου HBDI (ΟΜΑΔIKO)